Τρικυμία εν κρανίω..

Σκέψεις, λόγια, εικόνες, αναμνήσεις... Μην ψάχνετε νόημα, ειρμό, αρχή και τέλος!

19 abril 2006

Η επάνοδος και το PARTYYYYYYYYY

Ξανά στα πάτρια λοιπόν..
Η μυρωδιά των σκουπιδιών με υποδέχτηκε στη γειτονιά μου τη Δευτέρα τα χαράματα. Βουνά με σκουπίδια παντού, γάτες να μασουλάνε, η ψεύτρα με στολή δύτη να ψάχνει το πινέλο της, εγώ να κρατάω τη μύτη μου.. Αξίζει να πω ότι στη Βρυξέλλα τα σκουπίδια τα βγάζουμε 2 φορές τη βδομάδα βράδυ και βγαίνοντας από το σπίτι το πρωί τα έχουν ήδη μαζέψει! Ούτε κάδοι ούτε τίποτα! Μου'πεσε βαρύ το σκουπίδι λοιπόν..

Αλλά τα ξέχασα όλα όταν βγήκε ο ήλιος... ααααχ! Τι ωραία που είναι η Αθήνα! Γεμάτη κόσμο, αυτοκίνητα, σκυλιά, σουβλατζίδικα, καφετέριες, τραπεζάκια έξω.. και με αυτή την υπέροχη ζέστη.. Αν είδατε μια τρελή στην πλατεία Εξαρχείων (1) να παίζει με τα αδέσποτα (2) να τρώει ένα πιτόγυρο με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά (3) να μονολογεί "Τι ωραία που είναι η Αθήνα" (λες και έβλεπε για πρώτη φορά τον Παρθενώνα) (4) να μιλάει σε αγνώστους (θαμώνες καφετερειών και διανομείς cds), ε, εγώ ήμουνα.

Το μόνο μελανό σημείο είναι ότι δεν έχω δει ακόμα την Αμελί η οποία συγκετοικεί με τη γιαγιά μου (ετών 95) και με συμπαθέστατη Ρωσίδα πρώην μοδίστρα σε χωριό της ελληνικής επαρχείας. Ναι, είμαι μια σκύλα μάνα.. Είχα όμως σκυλοπαρέα, τον Elvis των Εξαρχείων!


____________

Και σήμερα είναι το PARTY και έχω καταχαρεί!

Θα κάνω μια βασιλική σιέστα (4-5 ωρίτσες) για να είμαι power, θα βάλω τα allstar-άκια μου τα κόκκινα, θα πιώ πολύ αλλά θα σταματήσω ένα ποτό πριν τις παρενέργειες (θολωμένη όραση, κατάρρευση επί πίστας, εκκένωση στομάχου)..

Έχω πολύ καιρό να πάω σε party.. Ό,τι πρέπει για τη μετα-Βελγίου εποχή!!
Θα τα πούμε εκεί!!!

PS: Η μοναδική αυτή φωτογραφία συνδυάζει τις αναφορές στο σκύλο-Elvis-The King και στο party καθώς επίσης συνάδει πλήρως με το πνεύμα των Άγιων Ημερών.. Βοήθειά μας.

3 Comments:

Publicar un comentario

<< Home